نصب آسانسور کرج

چگونه آسانسور ایمن داشته باشیم؟

نصب آسانسور مراحل مختلفی دارد که این مراحل باید توسط افراد متخصص انجام شود و در صورتی که هر مرحله به درستی کار نشود قطع به یقین باعث اتفاقات ناگواری می شود.همچنین در مرحله کسب گواهی استاندارد آسانسور با مشکل مواجه نمی شوید.

نصب آسانسور کرج

ما در شرکت اوج نگر آریا برای نصب آسانسور کرج از بهترین و مجرب ترین تیم های نصب آسانسور بهره می گیریم.

طبق استاندارد ملی آسانسور ،تمامی ساختمان هایی که ارتفاع آن ها از ورودی بیش از 7 متر است نیاز به نصب آسانسور داشته باشند.

پس نصب آسانسور کرج از نظر کمیت بسیار زیاد است زیرا این کلان شهر بصورت دائم در حال گسترده شدن است.

با نصب آسانسور کرج چونه از داشتن آسانسور ایمن مطمئن شویم؟

حتما برای نصب آسانسور کرج از تیم های مجرب بهره بگیرید تا مجبور به دوباره کاری نشوید.

نصب نکردن آسانسور بهتر از نصب کردن به اشتباه است.

نصب آسانسور کرج

به شکر خدا در سال های اخیر نصب آسانسور کرج بسیار قانونمند شده است و سازندگان محترم ملزم به کسب استاندارد آسانسور شده اند.در صورت عدم رعایت استاندارد ها امکان دریافت سند و پایان کار ندارند . همین امر یکی از کلیدی ترین موضوعات در خصوص داشتن آسانسور ایمن می باشد.

به نظر شما شرکتی که دارای پروانه نصب و طراحی مونتاژ آسانسور است بهتر می تواند پاسخگوی نیازهای شما در خصوص نصب آسانسور کرج باشد یا فردی که بصورت حقیقی به این موضوع ادعا می کند.

هر شرکت آسانسور چارت سازمانی بلند بالایی دارد .از مهمترین بخش های آن می توان به مدیرفنی شرکت-تکنسین فنی های شرکت-مسئولین بخش کنترل کیفی و مسئولین بخش سرویس نگهداری اشاره کرد.

نصب آسانسور کرج

در حالی که نصاب آسانسور یک نفر است به همراه چند نفر کارگر.حتی اگر بسیار با تجربه و کاردان باشد باز هم احتمال خطای یک نفر  از حدود 12 نفر کارکنان یک شرکت آسانسور پروانه دار بسیار بیشتر است.

اینکه شما برای نصب آسانسور کرج با چه فرد و یا شرکتی قرارداد نصب منعقد می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد.فقط صمیمانه درخواست دارم از شما جهت آسایش خیال خودتان با شرکت های دارای پروانه آسانسور همکاری کنید.پیگیری امورات از واحدهای حقوقی بسیار ساده تر است نسبت به افراد حقیقی.

پس از نصب آسانسور باید برای سرویس نگهداری آسانسور هم اقدامات لازم را انجام دهید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *