اول از همه تعریف سرویس کار آسانسور در کرج رو بگم خدمتتون،سرویس کار آسانسور شخصی با تجربه و آموزش دیده می باشد که از طرف یک شرکت آسانسور پروانه دار در استان البرز برای تعمیر آسانسور در کرج و یا سرویس دوره ای آسانسور در استان البرز به ساختمان های طرف قرارداد شرکت اعزام می شود.

سرویس کار آسانسور برای سرویس دوره ای آسانسور و یا تعمیر آسانسور در کرج باید چک لیستی از طرف شرکت پروانه دار آسانسور در اختیار داشته باشد تا بطور مرتب موارد مورد نیاز را از قبیل سیستم های مکانیکی آسانسور مثل بسته بودن پیچ مهره های آسانسور و یا میزان خوردگی فلکه هرزگرد آسانسور رسیدگی نماید.

سرویس کار آسانسور در کرج همیشه باید کارمند شرکت آسانسور پروانه دار در کرج باشد و در صورتی که بطور مستقل مشغول به کار باشد شخص حقیقی می باشد و بدلیل اینکه حقوقی محسوب نمی شود پیگیری کارکرد ایشان بسیار روند پر زحمتی را دارد.

مسولیت های شرکت پروانه دار آسانسور زمانی که با شما قرارداد سرویس نگهداری آسانسور در کرج منعقد می نماید :

1-پس از اعلام خرابی آسانسور در صورتی که تا پیش از ساعت 12 ظهر اعلام خرابی آسانسور فرموده باشید در همان روز کاری سرویس کار اعزام می شود در غیر اینصورت و روزهای تعطیل نهایتا 24 ساعت بعد سرویس کار آسانسور جهت بررسی علت خراب آسانسور و انجام تعمیر آسانسور در کرج باید در محل حضور داشته باشد.

2-طبق چک لیست سرویس نگهداری آسانسور سرویس کار آسانسور در سرویس دوره ای آسانسور روغن کاری ریل آسانسور ،چک کردن گیج روغن موتور آسانسور در آسانسورهای گیربکس دار را انجام می دهد.

3-بررسی موارد خطرناک آسانسور جزو چک لیست سرویس نگهداری آسانسور در کرج می باشد.که برخی از این موارد خطرناک آسانسور توسط سرویس کار آسانسور باید رفع شوند و برخی به عنوان اضافه کاری هستند.مثل روغنکاری سیم بکسل آسانسور در کرج

4-در صورتی که کارفرمای محترم / مدیر ساختمان امکان تهیه لوازم مصرفی آسانسور جهت تعمیر آسانسور در کرج را نداشته باشد شرکت آسانسور اوج نگر آریا پیشنهاد خرید لوازم و راهنمایی های لازم جهت لوازم مورد نظر را انجام می دهد.

پس پیشنهاد میشود برای جلوگیری از رخ دادن هر گونه حادثه احتمالی آسانسور در کرج از شرکت های پروانه دار آسانسور مثل  شرکت آسانسور اوج نگر آریا کمک بگیرید.

 

 

2 پاسخ

  1. سلام لطفا بفرمایید هزینه رفع خرابی آسانسور در کرج چقدر است.منظورم وقتی است که سرویس کار وسط ماه برای رفع خرابی اسانسور مراجعه می کند.

    1. سلام
      این موضوع به نوعی توافقی می باشد.در هنگام عقد قرارداد سرویس آسانسور حتما این مسئله را با شرکت آسانسور پروانه دار طرف قرارداد سرویس ماهیانه آسانسور خود طی کنید.عموما برای کارهای جزئی هزینه ای دریافت نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *